Subject: RE: Atestatsiooniprotokoll Raiko Tiganik 2024-2028.asice
From: "Kristel Kalling" <[email-masked]>
To: "Liina Saar" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Sep 2024 09:04:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere hommikust!

Kuupäevadega lisatud ja uuesti allkirjastatud dokument on lisas.

Tervitades,

Kristel Kalling

From: Liina Saar <[email-masked]>
Sent: Friday, September 20, 2024 2:15 PM
To: Kristel Kalling <[email-masked]>
Subject: Vs: Atestatsiooniprotokoll Raiko Tiganik 2024-2028.asice

Tere

Palun saatke Raiko Tiganiku atesteerimise alguse ja lõpukuupäevad. Ilma
konkreetsete kuupäevadeta ei ole võimalik infot registrisse kanda.

Liina Saar

teenuse juht – tervishoiutöötajate registreerimine

ja kutsekvalifikatsiooni tunnustamine

tervishoiuteenuste osakond

+372 6509858

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: Kristel Kalling <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 20. september 2024 14:13
Adressaat: Liina Saar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Atestatsiooniprotokoll Raiko Tiganik 2024-2028.asice

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tänan selgitamast! Alates järgmisest protokollist lisan ka kuupäevad.

Lugupidamisega,

Kristel Kalling

From: Liina Saar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, September 20, 2024 11:35 AM
To: Kristel Kalling <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Atestatsiooniprotokoll Raiko Tiganik 2024-2028.asice

Tere

Palun saatke registrisse kantavate pädevuste kuupäevad kujul
xx.xx.2024-xx.xx.xxxx.

Ette tänades

Liina Saar

teenuse juht – tervishoiutöötajate registreerimine

ja kutsekvalifikatsiooni tunnustamine

tervishoiuteenuste osakond

+372 6509858

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: Kristel Kalling <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 20. september 2024 08:11
Adressaat: TA Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: Atestatsiooniprotokoll Raiko Tiganik 2024-2028.asice

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun leidke kolleegi eriala st pädevust kinnitav dokument lisast.

Lugupidamisega,

Kristel Kalling